Lemon Angel Project
Kamera:
Takehiro SodejamaHudba:
Akira SasakiHrajú:
Rjó Šihono, Ami Košimizu, Mai Kadowaki, Minori Čihara, Džuri Hirama, Miki Marujama, Hideki Ogihara, Sačiko Kodžima, Kendžiró Cuda, Mičiru Sató, Ken Jamaguči, Takajuki Dóoka, Šindži Kawada, Čó (viac)Hrajú
Rjó Šihono
Japonsko
Ami Košimizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Mai Kadowaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Minori Čihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Džuri Hirama
Japonsko
Miki Marujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Beck (2004) (seriál)
Paradise Kiss (2005) (seriál)
Šikabane hime (2008) (seriál)
Hideki Ogihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Sačiko Kodžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kaidžú 8 gó (2024) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Mičiru Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Jofukaši no uta (2022) (seriál)
Kaleido Star (2003) (seriál)
Ken Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Takajuki Dóoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Amaenaide jo!! (2005) (seriál)
Šindži Kawada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Čó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Jukari Gotó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Moje love story! (2015) (seriál)
Amisa Sakuragi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Jókoso džicurjoku šidžó šugi no kjóšicu e (2017) (seriál)
Papa no iu koto o kikinasai! (2012) (seriál)