Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

MaxForValue odpad!

všetky recenzie používateľa

Načo sú takéto programy? Načo? Nedarilo by sa to celé robiť bez toho "humbooku?" Ani v kostole sa ľudia nehlásia ku svojim milodarom. Prečo pomáhať druhým a honiť si pri tom ego a ukazovať, že "my sme tí dobrí"? Najzbytočnejšia relácia zo všetkých. Tie milióny radšej mohli niekomu podarovať a pomohli by viac ľuďom v núdzi. ()

TheRoller odpad!

všetky recenzie používateľa

Stelesnenie odpadu. Tisícky ľudí denne pomáha nezištne miliónom iným bez toho, aby o tom ostatní vedeli. Markíza to robí spôsobom, že pôvodný cieľ sa stáva "vedľajším produktom" a 99,9% je poľovačka na každý eurocent na ďalšiu Vilkovu dovolenku, prípadne na produkciu ďalšieho hnusného seriálu alebo na spustenie osemdesiatej tretej dcérskej stanici, kde sa celý deň dookola vysiela vákuum. Osobitnú kapitolu zohráva Rozboril. Tak ako som ho mal rád pri Cestovinách a Vilomeninách ho teraz kvôli tomuto neznášam. Grímasy horšie ako v Umučení Krista, forma rozprávania s nasilu roztraseným hlasom mučeníka, z ktorého mi je na antiperistaltickú vlnu a to ťažké dýchanie rovno do mikrofónu! Čakám už len kedy skolabuje, bohužiaľ sa tak ešte nestalo. Teda že vraj hej, ale očividne to nepomohlo. Mám pocit, že by mu absolútne nerobilo problém darovať obličku alebo časť pečene, otázkou by bolo, koľko z toho bude mať €ur. A ešte by z toho urobil jednu časť, čo jednu, rovno dvojdiel s detailom na jeho operáciu. Na podobnom princípe vlastne fungujú všetky ostatné epizódy. Niet sa čomu diviť, komerčný odpad ako je TV Markíza by bez zárobku nepodal ani pohár slanej vody. Nech ide teda radšej Vilko aj s pani, teda slečnou Ťapákovou radšej do Viedni darovať krv za 20€ (veď tu sa to robí zadarmo, toľkej neslýchanosti) a čím skôr zruší tento vymývač mozgov. ()

Reklama

SOLOM. 

všetky recenzie používateľa

Nevím no, já zas dokážu pochopit, že žijí lidé, kteří jsou na tom mnohem hůře než já a život se s nimi moc nemazlil. Jasně, chodit s tím do TV je dost na pováženou, ale zvláště v případě nemocných děcek a rodičů co nemají prachy a chtěli by jim udělat radost – proč by jim někdo nemohl pomoct. To že z toho televize a je jedno jestli slovenské nebo české potom dělají „show“ je daň a ne všem se to líbí, ale je to tak. Já jsem na tom zas až tolik špatného neviděl, některé díly byli i dost emoční a to nejsem žádná cíťa (ne nebečel jsem u toho) – takže dávám průměr. ()

moviechecker 

všetky recenzie používateľa

Niektorí ľudia by sa tu nad svojimi komentármi mohli trošku zamyslieť (niektorí aj trošku viac). Táto relácia nie je na to, aby Vás pobavila. Je tu nato, aby sa pomohlo ľuďom, ktorý to v živote nemajú alebo nemali ľahké. A iba úplný nevychovaný ignorant, ktorý vyrastal v materiálnom blahobyte môže takúto reláciu ohodnotiť tak ako niektorí z Vás. Ja len ľutujem, že takýchto relácii v Československu nie je aj viac. Pri pohľade na túto reláciu som videl aj tých najtvrdších chlapov roniť slzy ako malé deti. Samozrejme emociálnym mrzákom radím nepozerať, pustite si radšej Kosti či CSI. ()

Makky 

všetky recenzie používateľa

Niektoré príbehy sú výborné a najlepšie je Modré z neba vtedy, keď sa pomáha tam, kde je to naozaj potrebné. Nemyslím teraz vysnívané stretnutie s Gottom, ale mám na mysli pomoc bezdomovcom, sociálne slabým rodinám, postihnutým ľuďom a tak ďalej. Tí to naozaj potrebujú... Dodatok: Ehm, áno, to som videl v začiatkoch tejto relácie. No postupom času sa z toho stala ždímačka emócií so spomalenými zábermi na plačúcich trpiacich ľudí. Je mi z toho na grc a len vďaka tej pôvodnej myšlienke to neposielam do odpadu. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)
  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bolo zmenené