Posledné recenzie (219)
The Beekeeper (2024)
Je to tak přitažené za vlasy až je to úsmevné již i na Stathama. Ale svůj účel to splnilo a pobavilo.
Madame Web (2024)
Plytvání talentem Sydney Sweeney. Jako jediné řešení vidím přesunutí se k filmům pro dospelé :)
Marvels (2023)
Dnes som si po dlhom čase odolávania povedal, že dám šancu Marvels. Nedávno som pozrel/nepozrel Madam Web i Aquamana 2 takže som už od toho komiksového sveta radšej neočakával absolútne nič. No musím povedať, že som zostal milo prekvapený a zaskočený. Hurónsky som sa smial prvú pol hodinu. Trochu som vychladol až pri tej spevackej pasáži, no potom prišli na rad mačiatka a znovu som vybuchol smiechom. Tento film považujem za najlepšiu komédiu roku (myslím to v dobrom) a doslova predčil moje očakávania. Kamalina rodina prispela svojou troškou a ak zajtra budem mať svalovicu na brehu tak viem, kto za ňu môže. Navyše ako bonus bola neprehnaná dĺžka filmu, takže som celkom spokojný a vysmiaty. Z posledných marvelovských vecí určite najsympatickejšia záležitosť od Kamalinho serialu. A ten “modrák” na konci čista radosť vo mne (ako by povedal kapitán Danko).