Red Garden
Scenár:
Tomohiro JamašitaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Akira SendžuHrajú:
Akira Tomisaka, Rjóko Šintani, Mijuki Sawaširo, Takehito Kojasu, Rie Tanaka, Takaši Kondó, Jódži Ueda, Emi Kobajaši, Saori Gotó, Júki Masuda, Rei Igaraši, Nanae Inoue, Haruka Kimura, Šinpači Cudži (viac)Hrajú
Akira Tomisaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Princess Tutu (2002) (seriál)
Scrapped Princess (2003) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Mijuki Sawaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Rie Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Takaši Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jódži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Emi Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Saori Gotó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Júki Masuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Angel Beats! (2010) (seriál)
Ókami to kóšinrjó (2008) (seriál)
Rei Igaraši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Last Exile (2003) (seriál)
Serial Experiments: Lain (1998) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Nanae Inoue
Najlepšie seriály:
Ičigo 100% (2005) (seriál)
Haruka Kimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Šinpači Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Ajumi Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)