Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dávid proti Goliášovi – asi tak by sa dal opísať boj, ktorý povedie kapitán Miky Miko (Alexander Bárta), samotársky policajný operatívec. Prostredie Mika vyformovalo tak, aby nikomu neveril. Ale keď mu je pridelený systému “neposlušný” partner Igor Molnár (Juraj Loj), zistí, že sú si v mnohom podobní. Sú súčasťou mechanizmu, ktorý chcú zmeniť, pretože ich viac nebaví chytať zločincov, ktorí budú na druhý deň prepustení – aj s usvedčujúcimi dôkazmi. Reakcia ohrozeného systému však na seba nenechá dlho čakať a spustí sa sled udalostí, ktorý sa na polceste končí tragédiou. Ako to bude na ďalšej ceste, to uvidia diváci až na veľkom plátne. Hovorí sa ale, že pomsta je najlepšia motivácia, hoci niekedy prehra môže znamenať istú smrť. (CinemArt SK)

(viac)

Videá (3)

Trailer 3

Recenzie (72)

Trevor 

všetky recenzie používateľa

Na slovenské pomery nečakane dobrý a nestranný film, ktorý konečne nebol vyrobený na objednávku politickej strany či strán istej ideológie s cieľom zdiskreditovať inú stranu ale celkom výstižne vyobrazuje divoké prvé roky samostatného Slovenska. Bonusom sú české titulky, ktoré s radosťou použijú aj bratislavčania, záhoráci, žochári, trogári a aj stredoslováci kua kua...možno trochu zdĺhavé, ale na rozdiel od Svine či Ostrého noža zaujímavé a objektívne. ()

Anderton 

všetky recenzie používateľa

Divné scenáristické rozhodnutia, kedy hodinu sledujeme zaujímavý príbeh, aby sa v polovici všetko zlomilo a videli sme až do konca tisíckrát videnú cestu za pomstou. Pričom oná vražda má veľmi slabú motiváciu. Finále bohužiaľ absentuje úplne. Napriek tomu je príbeh najsilnejšia zložka filmu. Biermann režíruje dve bitky tak, že mojim študentom na strednej umeleckej škole by sme dali najlepšie trojku. No a vizuál je veľmi nevýrazný, skutočne neviem, o čo tou šedosťou (doslovne aj obrazne) Biermannovi a Štrbovi išlo. Našťastie to ale nie je nuda a herci sú fajn. Cool to ale stále nie je, aj keď sa o to všetci extrémnym spôsobom snažia. ()

Reklama

E=mc2 

všetky recenzie používateľa

Vojna policajtov. Ak by na Slovensku fungoval filmový priemysel ako v USA Biermann ani Szoltés by nikdy nemali pozície v rámci tohto filmu také aké mali pri Vojne Policajtov. Pri skutočnej konkurencii by zdochli hladmi ako aj väčšina slovenských filmárov. V profesionálnej konkurencii by boli radi ak by vôbec nejaký producent či štúdio malo záujem o scenár. Vojna Policajtov je všetko možné len nie buddy movie (Smrtonosná zbraň, Bad Boys, V Bruggách, Posledný Skaut, Skutočná romanca či Kiss, Kiss Bang, Bang,), len nie dobrý film. Nemá funkčnú expozíciu, nemá konflikt, nemá, inciting incident, zvrat, jednoducho klasickú dramatickú štruktúru od Aristotela či Freytaga. Žiadne známky žánru lebo Slováci také nepoznajú poznajú len Šulíka a zlatú 60. Lebo 45 rokov zaspali dobu. Je absolútne neackeptovateľné aby nesebakritický producent a nesebakritický scenárista sa rozhodol bez fundamentálnych znalostí toho ako písať filmový scenár, písať scenár k 150min hranému projektu. Scenár nie je novela, nie je to kniha. Pán Szoltés je novodobý disident ktorému sa na jednej strane hnusí Fico a politika jeho ľudí ale nehnusí sa mu kývnuť na tento projekt bez toho aby na to mal, podobne tak aj režisér. Inými slovami nehnusí sa mu svet slovenskej audiovizuálne tvorby ktorý funguje práve ako cez kopirák Fico a jeho ľudia...a ten kto to odserie je zas iba obyčajný človek, divák. Ak by mal pán Szoltés a Biermann aspoň trochu sebareflexie a pokory lúskali by od rána do večera všetky buddy movies a filmy od Scorseseho aby prišli na to ako sa to asi robí. Ale nie. Slovensko. Džamahrija. 45% za Cinkiho, Mitasa (Mlčanie Jahniat) a za dve fajn scény v jednej bol aj Bárta.. Uveriteľnosť 0,0,000000 dop.. Karikatúry. Vďaka za Beethovena a Mozarta inak by to bola len jedna hviezda. Vyhodňári by mohli mať svoju rezerváciu. Nuda. Ten film mal mať 100min. ()

klukluka 

všetky recenzie používateľa

Slabší chvilky si bohužel vybrali scénárista i režisér. Jinak to ale bylo převážně dobrý a klidně to mohlo být i výborný- moc nechybělo. Scénáristovi nejvíc vyčítám, jaký hobby přiřkl paní doktorce. Tady už podle mě moc popustil uzdu fantazii. A panu režisérovi mám za zlé, že: 1. Si nepohlídal vozovej park. Jeden příklad za všechny: Favorita vydávají za funglovku, kterou je v té době potřeba splácet dalších 10 let, mafiáni přitom klidně přijedou v eMkovým mercedesu, kterej se začal prodávat koncem devadesátek. 2. Že coby zároveň i producent (bolavej na korunu) odmítne rozbít starýho golfa a klidně nechá ve scénáři, že byl rozbitej na mraky (a v něm i mafián Dodi), když jsme všichni viděli, že to auto po té “nehodě” nemělo ani škrábnutí. 3. Že tak trapně přepálil podobu těch konspiračních setkání se šéfem SISky. To bylo jak z Kladiva na čarodějnice a bylo to k smíchu. //// Jinak devadesátky na Slovensku byly ve skutečnosti daleko, daleko horší, tohle byl proti tomu čajíček. (A možná nikdo to neví líp, než právě scénárista Války policajtů pan Soltész, častý to respondent dokumentárních seriálů Mafiáni a Mafia na Slovensku.) To už není výhrada, jen konstatování. V poslední době mám z výsledků jejich voleb neodbytný pocit, že se po té dusivé atmošce Slovákům stýská. ()

fuxoft 

všetky recenzie používateľa

Ve filmu se spolu nepříjemně tlučou dva rozdílné koncepty: 1) Realistické syrové policejní drama podle skutečnosti a 2) Vysoce stylizovaná atmosférická podívaná ve stylu "Leona" nebo "Collateralu". Například hlavní dva hrdinové jsou většinou 1), zatímco akční scény, šílené scenáristické zvraty a Rytmus jsou 2). Při takové extrémní délce se to dá těžko vydržet, což je škoda, protože v tomto filmu je mnoho dobrého. ()

Galéria (41)

Zaujímavosti (10)

  • Natáčení akčních scén se zúčastnilo 8 kaskadérů. Průměrně byli na place přibližně 3 kaskadéři. (CinemArt)
  • V rámci natáčení bylo použito 25 aut z období 90. let. (CinemArt)

Reklama

Reklama