Posledné recenzie (148)
Maria Montessori (2023)
Rutinní, řemeslně ucházející medailonek o zlomku života významné historické osobnosti. I když jsem o Montessori nic nevěděl, většina filmu byla pro mě extrémně předvídatelná. Kdybych si přečetl dva odstavečky ve Wikipedii, výsledný efekt by byl téměř stejný.
Stovky bobrů (2022)
Už Harold Lloyd a Tex Avery věděli, že nemůžou natočit stominutový film, ve kterém by byla jenom non-stop grotesková akce. Mezi tou akcí musí být ještě něco, co ji nějakým způsobem spojuje a dává jí smysl (přičemž slovo "smysl" může mít spoustu různých významů). Mike Cheslik to odvážně zkusil (beze smyslu) a skoro se mu to podařilo. Jsem rád, že jsem to viděl, ale od poloviny filmu jsem se nudil (ano, i při tom "šíleném" závěru).
Abigail (2024)
Docela originální mix hororu a parodie na horory, který se svou krvavou atmosférou dost podobá "Krvavé nevěstě", předchozímu filmu týchž tvůrců. Na rozdíl od "Krvavé nevěsty" má ale tenhle film mnohem méně zajímavé postavy a větší porci demence (ať už je záměrná nebo ne).