Mahó no stage Fancy Lala
Scenár:
Masaši JokojamaKamera:
Masahide OkinoHudba:
Mičiru ÓšimaHrajú:
Reiko Ómori, Šinobu Adači, Mičiko Neja, Kappei Jamaguči, Omi Minami, Majumi Iizuka, Micuru Mijamoto, Wataru Hošino, Acuko Tanaka, Eiko Kanazawa, Júdži Ueda, Ken Narita, Kudžira, Macuo Macuo (viac)Hrajú
Reiko Ómori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kaleido Star (2003) (seriál)
Šinobu Adači
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Vesmírne dobrodružstvá (1986) (seriál)
Calimero (1972) (seriál)
Mičiko Neja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kappei Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Omi Minami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Majumi Iizuka
Japonsko
Micuru Mijamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Kaidžú 8 gó (2024) (seriál)
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Wataru Hošino
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Acuko Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Eiko Kanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Usagi Drop (2011) (seriál)
Tamajura (2010) (seriál)
Júdži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Ken Narita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kudžira
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Macuo Macuo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Naoki Makišima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Rjóko Nagata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Last Exile (2003) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Suzumija Haruhi no júucu (2006) (seriál)
Rjúnosuke Óbajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)