Miss Monochrome: The Animation - Season 1 (2013) (séria)
Japonsko,
2014, 4 min
Réžia:
Jošiaki IwasakiScenár:
Kazujuki FudejasuKamera:
Hiroaki JabeHudba:
Šigenobu ÓkawaHrajú:
Jui Horie, Kikuko Inoue, Keidži Fudžiwara, Hiroši Kamija, Akemi Kanda, Itaru Jamamoto, Taiči Ičikawa, Hanako Omine, Taku Jaširo, Minami Šinoda, Taiši Murata, Megu Aširo, Keidži Fudžiwara (rozprávač)Hrajú
Jui Horie
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kami-sama hadžimemašita OVA (2013) (seriál)
Kikuko Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Keidži Fudžiwara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Hiroši Kamija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Akemi Kanda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Baccano! (2007) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Elfen Lied (2004) (seriál)
Itaru Jamamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019) (seriál)
Taiči Ičikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Vinland Saga (2019) (seriál)
Bočči the Rock! (2022) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Hanako Omine
Japonsko
Najlepšie seriály:
Akacuki no Jona (2014) (seriál)
Miss Monochrome: The Animation (2013) (seriál)
Taku Jaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019) (seriál)
Horimija: Piece (2023) (seriál)
Minami Šinoda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Re: Zero kara hadžimeru isekai seikacu (2016) (seriál)
Fruits Basket (2019) (seriál)
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Taiši Murata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Oši no ko (2023) (seriál)
Megu Aširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
GTO (1999) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)