Cardfight!! Vanguard - Asia Circuit Hen (2012) (séria)
Japonsko,
2012, 24 min
Scenár:
Ken'iči JamadaKamera:
Júko KamaharaHudba:
Takajuki NegišiHrajú:
Cubasa Jonaga, Izumi Kitta, Šizuka Išikawa, Kentaró Itó, Rjó Hirohaši, Takajuki Jamaguči, Šótaró Morikubo, Noriaki Sugijama, Šúta Morišima, Kumiko Higa, Acuko Enomoto, Tecu Inada, Noriko Šitaja (viac)Hrajú
Cubasa Jonaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Fairy Tail (2009) (seriál)
Log Horizon (2013) (seriál)
Izumi Kitta
Japonsko
Najlepšie seriály:
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Love Live! School Idol Project (2013) (seriál)
Šizuka Išikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Naruto (2002) (seriál)
Kentaró Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rjó Hirohaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Takajuki Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
Šótaró Morikubo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Noriaki Sugijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Šúta Morišima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kami-sama hadžimemašita (2012) (seriál)
Modré období (2021) (seriál)
Bleach (2004) (seriál)
Kumiko Higa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Acuko Enomoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Tecu Inada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Noriko Šitaja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Rumi Ókubo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Oši no ko (2023) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)