Cardfight!! Vanguard - Asia Circuit Hen (2012) (séria)
Japonsko,
2012, 24 min
Scenár:
Joriko TomitaKamera:
Júko KamaharaHudba:
Takajuki NegišiHrajú:
Cubasa Jonaga, Izumi Kitta, Šizuka Išikawa, Kentaró Itó, Rjó Hirohaši, Takajuki Jamaguči, Júto Kazama, Šótaró Morikubo, Noriaki Sugijama, Cubasa Takanohaši, Šúta Morišima, Kumiko Higa, Noriko ŠitajaHrajú
Cubasa Jonaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Fairy Tail (2009) (seriál)
Log Horizon (2013) (seriál)
Izumi Kitta
Japonsko
Najlepšie seriály:
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Love Live! School Idol Project (2013) (seriál)
Šizuka Išikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Naruto (2002) (seriál)
Kentaró Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rjó Hirohaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Takajuki Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
Júto Kazama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Šótaró Morikubo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Noriaki Sugijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Cubasa Takanohaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bakuman. (2010) (seriál)
Kjó kara maó! (2004) (seriál)
El Cazador de la bruja (2007) (seriál)
Šúta Morišima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kami-sama hadžimemašita (2012) (seriál)
Modré období (2021) (seriál)
Bleach (2004) (seriál)
Kumiko Higa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Noriko Šitaja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)