Recenzie (2 428)
Anděl Exit (2000)
Tak hnusný film, až je fascinující.
Krev zmizelého (2005)
Promarněná šance. Tolik jsem se na film těšil. A opravdu jsem byl až nasraný, co z toho Cieslar udělal. Nezvládnutý film. Stokrát škoda.
Smradi (2002)
Velice těžké a složité téma. Myslím, že se všem podařilo z toho neudělat frašku a udržet film pohromadě, aby se nikdo necítil uražený a poškozený. Výborné herecké výkony Ivana Trojana a Petry Špalkové. Doporučuju přečíst předlohu, ze které mrazí přecejenom víc.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Vůbec mě to nebavilo. Asi jsem to nějak nepochopil.
Žralok v hlavě (2005)
Geniální Oldřich Kaiser.
Paralelní světy (2001)
Téměř psychologiský film. Skvělý Roden.
Horem pádem (2004)
Mně se to hodně líbilo. Komedie, drama, rasismus, skvělé herecké výkony a jakás takás myšlenka.
Otesánek (2000)
Zajimava "pohádka". Výborný Hartl a Žilková. A asi jediný celkem úplně vstřebatelný film od Švankmajera.
Indiánské léto (1995)
Výborná prvotina Saši Gedeona se skvělými hereckými výkony a pár nezapomenutelnými hláškami.
Divoké včely (2001)
Vůbec se mi to nelíbilo. Sláma opravdu není můj šálek ničeho.