Recenzie (2 425)
Vynálezca (2023)
Úžasná grafika, hromada Da Vinciho vynálezů a celé to funguje jako lehce filozofický film o tajemství lidské duše. Naopak příliš mnoho zbytečné politiky, kupa cizích výrazů a vcelku chabý děj, opomíjející mistrovu malířskou genialitu (až na samotný závěr). Úplně nevím, pro koho je film natočen. Pro děti je příliš filozofický, politicky zbytečně zamotaný a některými dialogy ne úplně srozumitelný. Mně jako dospělému vadily některé infantilní gagy a málo Da Vinciho pitvání, zkoušení vynálezů, malování a objevování. Čekal jsem nějaký úžasný svět jako od Pixaru, kde bude všechno "Leonardovské", fascinující, dráždivé a úchvatné jak pro oko tak pro mysl. Vynálezce je rozhodně dobrý film, perfektně vytvořený a každý si v něm to své najde. Jen mu trochu chybí ta duše, o které Da Vinci celý film přemýšlí.
Raven's Hollow (2022)
Námět a první polovina úplně super, pro znalce EAP lahůdka. Pak se to ale komplikuje, prodlužuje a konec je spíchnutý narychlo a bez invence či překvapení. Škoda promarněného potenciálu, protože atmosféru a nápad to má.
Neprivolávaj nič zlého (2022)
Dlouho jsem neviděl nic depresivnějšího, znepokojivějšího a bezútěšného. Perfektně natočeno, vynikající znepokojivá hudba a pocit vzrůstajícího napětí. Fakt pro silné nátury. Vynikající, ale ne pro každého.
Dr. House - Na oboch stranách (2009) (epizóda)
Po desátém zhlédnutím opravdu nejlepší díl. Ten konec je síla!
Prekliata (2021)
Jednu hvězdu přidávám za Sadlera a Elwese. Jinak sbírka všech možných i nemožných klišé, prostřední část je totálně nudná a o závěru škoda mluvit. Efekty jsou slabé. Zklamání na celé čáře.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Paráda! Dlouho jsem se tak netetelil radostí u povedeného gore, bezcitného zacházení s postavami a solidní atmosféry. Na příběh kašlu, ale ušel taky. Ve srovnáním s Halloween Kills Texaský masakr absolutně vyhrál.
Výnimoční (2019)
Naprosto úžasný film, který doporučuju fakt každému. Dojemné, lidské a dle skutečných událostí.
Ég man Þig (2017)
Předloha vyšla česky pod názvem Pamatuji si vás všechny. Velmi dobré a mrazivé zpracování.
The Punisher (2017) (seriál)
Díky synkovi, že jsem se na tento klenot podíval. Brutální, téměř uvěřitelné, skvělé obsazení, dojemné a téměř dokonalé. Fakt stojí za podívání a je to hlavně úplně mimo to, co od Marvelu očekáváte. Jason Bourne pro dospěláky.
Libertas (2020)
Téměř všechny mé ikony v jednom dokumentu! Naprosto se s tím ztotožňuji! Vynikající hudba, kamera, střih, nápad a celé tohle zpracování. Nutnost pro každého!