Recenzie (2 428)
Krvavý Valentín (2009)
Hledal jsem hledal, co by mohlo být v tomto nepovedeném remaku zajímavé - nenašel. Opravdu nevím, jestli si všichni zúčastnění dělají srandu (což bych ještě považoval za dobrý vtip), nebo fakt dvacet let spali.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Úžasný film. Tolik nápadů jsem už dlouho neviděl. Výborný (a lehce poučný) příběh, ve kterém se dozvíte, jak se chovat k rodičům, uvědomíte si, jaký poklad vlastně doma máte, že není potřeba nikoho odsuzovat podle prvního dojmu a mnohá další moudra. Po obrazové stránce je to geniální, stejně tak namluvení postav. Jediné, co mi tam vadilo, byl až moc přímý "tah na branku". Nebyla tam prostě ta Pixarovská lehkost, s kterou všechno příjde samo, která jemně sklouzne do další scény, bez dramatické hudební předehry a podobných filmových postupů. Ale i tak je to zatím nejlepší animák letošního roku.
Mačka na rozpálenej plechovej streche (1958)
Dokonalý herecký koncert!
My deti zo stanice Zoo (1981)
Tenkrát to byla pecka.
Oheň (1991)
Jeden z filmů, na který se vždycky rád podívám. Nevím proč, ale je taková moje srdeční záležitost. Perfektní herecké obsazení a hlavně OHEŇ! Tak geniálně natočený tento živel jsem ještě neviděl. OHEŇ dýchá, přemýšlý, čeká a pak....zaútočí. Pro mě téměř dokonalý flm.
Smrtihlav (1998)
Velice zdařilé po obrazové stránce. Skoro mi to připomíná Gilliama.
Posledný dom naľavo (2009)
Velice povedený remake původního Cravena. Násilí zabaleno do novější, vizuálně zajímavějšího kabátku. Iliadis trochu přitvrdil, vynechal některé vcelku nepodstatné scény a výsledek se nemůže nelíbit. Herci bohatě stačí a některé scény jsou doslova perfektní (havárie auta, plavecké dostihy s kulkama....). Rozhodně jeden z nejlepších hororů letošního roku.
Erin Brockovich (2000)
Vynikající a sexy Julia Roberts, kvalitní příběh a šikovný happyend.
Láska z pasáže (1985)
Jeden z nejpovedenějších Soukupových filmech. Snad proto, že byl jeden z prvních. Tenkrát ještě všechno ve filmu fungovalo, postavám se dalo věřit a konec bez happyendu taky potěšil.
Posádka v ohrození (1979)
Pamatuju si to jak teď. Napětím jsem tenkrát nedýchal. Teď bych asi nedýchal od smíchu, ale kašlu na to.