Recenzie (73)
Piadihajzlík v akcii (2006)
Necakal som ale dostal som poriadny narez dobrej zabavy. super
Krok za krokom (1991) (seriál)
Uzasny serial skoda ze postupom casu uberal na vtipnosti ale tak to pride vzdy
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Po zhladinuti prvej serie serial ktory ma naozaj zaujal. Je v nom vtip, super myslienka a vsetko co serial potrebuje. Super. Aj ked si mylsim ze krok za krokom je lepsi ale tak to je klasika ale aj toto je moc super odporucam silne
Lovecká sezóna 2 (2008)
Uplne bez kusku vtipu. Fakt skoda casu
SOS (2004) (relácia)
time out time out ty kokso. Ak to neni pravda tak nech ma prejde pendolino. Vidis? Nic sa nestalo. Celevriti the best ku koncu to ale uz slo az na 2 hviezdicky ale za par super casti davam 4
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Ale no bolo to dobre. To co som cakal som aj dostal nesmial som sa tolko ako u jednotky. Hlavne kvoli tomu ze sa to rozbehlo poriadne az na konci a uz hned bol konec. Oproti jednotke slabsie ale dobre pokial sa vam pacila jednotka isto pozrite aj dvojku EDIT: po zhladnuti loveckej sezony 2 davam s troch na 4 preto ze toto bolo o moc lepsie
Disaster Movie (2008)
dve za besnych cipmankov ako vtedy som odpadaval. Dost brutalne
Zrkadlá (2008)
jedine co ma preberalo bolo sustavne zvisovanie volume ked sa dialo "nieco" zaujmave inak nuda
Kamarátove dievča (2008)
Sviezi zazitok s kina aj ked nas tam bolo asi 8. Ale aj tak som si tento film uzil velmi dobre herecke obsadenie aj scenar je super a prekvapilo ma na konci "Nezabudnite ohodnotit na CSFD" no tak teda ja som nezabudol
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
Ak si po pozreti traileru poviete no skusim to pozert to nemoze byt az take zle. Tak pozor moze a je to este horsie. Nesimpaticke postavy, ozrata koza, a pribeh skace sem tam az na koniec neviete kde to je. Tomuto sa hovori 5 rokov prace a ho... s toho