Recenzie (73)
Labyrint (1986)
Kvalitna rozpravka pre deti aj dospelych az na tie "super" pesnicky
Stratený svet: Jurský park (1997)
Na tu dobu uzasny film a tie efekty hmmmmmmm na tu dobu 5 teraz 4
Nožnicovoruký Edward (1990)
Tak tento film to uz je stara klasika ale vzdy si ho rad pozrem znova a znova
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Pred tym ako som nevidel tento film som myslel ze cisty odpad ved aj ten Johnny Depp tam vyzera ako dement. No po pozreti tohoto filmu som bol velmi milo prekvapeny. Naozaj vtipny film a nie len pre deti
Tajomné okno (2004)
Tak tento film to uz je in kavicka. Vyborne som sa bavil a nad vykonom Johnnyho Deppa smekam kloboukem
Transformers (2007)
Tento film ked som videl prvy krat ma hned dostal. Bombove efekty....spad deja....roboti.... prose tento film ma vsetko co ma mat akcne scifi. Odporucam!
Nabúchaná (2007)
Komedia ktora vlastne ani neviem o com bola len viem ze neviem o com bola........nic moc
Miliónové preteky (2001)
Nadupany komedialni zavod od Startu az do Ciela.....a aj kusok po nom....super
Identita (2003)
napinavi asi nie horor ale skor mysterizony film. Pri ktorom zacina tuhnut krv v zilach. Ale treba sa divat az do konca pretoze to najlepsie este len pride.
Hľadá sa Nemo (2003)
Isotne jedna s najlepsich disneyoviek s krasnou animaciov a zaujmavym pribehom