Posledné recenzie (57)
Naslouchej svému srdci (2010)
Všechny možné i nemožné strasti dvou lidských duší vměstnané do devadesáti šesti minut, které mně připadaly delší než Titanic. Aneb skoro jak by řekl Vlasta Burian: "vlak je tak strašně dlouhý, že už si každej myslí, že je konec, a vona tam ještě jedna smáčecí scéna je!"
Korytnačky ninja III (1993)
Nejlepší jednička to každopádne... 2 a 3 je tak celkem stejnej level si myslim ale má slabost pro cestování časem mi nedovoluje mín jak 3*
Portal: No Escape (2011)
jednim slovem paráda... skoda jen že si ještě nikdo netroufl natočit celý fim, a ne jeden komplet celý Half-life i se všema epizodama a Portal, ale nejaky profik kupříkladu Neill Blomkamp by se do toho mohl jednou pustit :)