Recenzie (595)
Pozri, kto to hovorí 3 (1993)
Ubohá zhovadilost bez špetky invence a s kritickým nedostatkem humoru.
Operácia Zlomený šíp (1996)
Akční věc, která rozhodně neurazí a solidně pobaví, ale pokud znáte něco z HK tvorby tohohle akčního boha, asi to neobstojí.
Tvárou v tvár (1997)
Nejlepší film, kterej Woo v Hollywoodu předvedl. Skvělá akce, skvělí Travolta s Cagem a vynikající atmosféra. Jeden z nejlepších amerických akčních filmů 90. let, ale k tomu, co Woo předváděl v Hongkogu, to má ještě kousek cesty.
Žaloba (1998)
Rozhodně ne špatný právnický film, ale v tomhle žánru bylo natočeno už mnoho lepších věcí. I přes slušný scénář a kvalitní herecké výkony jsem se dost často nudil. Bylo to takový pomalý...
Generálova dcéra (1999)
Dost slušná kriminálka z vojenského prostředí. Perfektní obsazení, hodně dobrý scénář a především lahůdkový Travolta. Klidně bych takových filmů snesl víc.
Swordfish: Operácia Haker (2001)
Dominic Sena natočil slušný akční film, aniž by mohl stavět na kvalitním scénáři. Je pravda, že mu dost pomohlo víc než slušné obsazení, ale i když sem se celý film relativně slušně bavil, nevidím důvod, proč se na to podívat podruhé.
X-Men (2000)
Druhá nejlepší adaptace comicu (hned po Vráně). Skvělé obsazení a charaktery, zajímavý scénář, velice dobré triky a především zajímavá myšlenka. Což ve většině comicsovejch filmů dneska nenajdete.
Nadaný žiak (1998)
Skvělý thriller. Napínavý a mrazivý od začátku až do konce. Ian McKellen je skvělý a Brad Renfro taky. Dokud to nedokoukáte, nebudete mít klid.
Podozriví (1995)
Nejlepší kriminálka všech dob hlavně díky hereckým výkonům, dokonalému scénáři a ještě dokonalejšímu závěru. Jakmile to člověk dokouká, musí se na to podívat znovu. A pak zase a zase. A stejně to nebude stačit....
Upíri (1998)
Lehce nadprůměrná věcička. Škoda, že Carpenterovi došel v polovině dech. Narozdíl od jeho starších hororů tady není pečlivě budovaná atmosféra, ale spousta krve, násilí, suchých hlášek a slušnýho Jamese Woodse. Což docela de.