Posledné recenzie (156)
Neprivolávaj nič zlého (2022)
Jeden z najhorsich filmov co som videl
The Deep House (2021)
Krby to tak debilne neskoncilo bolo by hodnotenie podstatne lepsie
Černobyl (2019) (seriál)
Absolutna Pecka a to serialy nepozerám