Obľúbené filmy (10)
30 dní dlhá noc (2007)
Tak toto bola uplna hororova pecka.Filmu nemam co vytknut. 100%
The Collector (2009)
Jeden z najlepších hororov za posledné roky.
Freddy proti Jasonovi (2003)
Freddy vs Jason je absolutna pecka medzi akčnými horormi bolo to akčné, zábavne a aj krvavé veľmi dobre spravený film privýtal by som aj dvojku :). 100%
Múzeum voskových figurín (2005)
Shutter (2004)
Horor ako ma byt bolo to plne lakaciek a aj zakoncenie bolo fakt dobre, behal my pri nom mraz po chrbte.
Prci, prci, prcičky (1999)
Sexbomba od vedľa (2004)
Na túto nemám (2010)
Jedna z naj romantických komédii za poslednu dobu.
Neporaziteľný: Vykúpenie (2010)
Naozaj jeden najkvalitnejsich akcnych novodobych filmov co som videl daj nadväzuje na dvojku z oku 2006 vo filme je mnozstvo bojových scen s perfektnými bojovníkmi.Doporucujem a hodnotím 100%.