Posledné recenzie (596)
Expendables 4 (2023)
Nejhorší film, co sem kdy viděl v kině…
Mission: Impossible (1996)
Trvalo mi spoustu let, než jsem docenil klidnou a přehlednou režii Brana De Palmy. Jedná se o klasický špionážní thriller, kde v podstatě téměř každý je hajzlík a má své vlastní motivace. Moc fajn film.
Renfield (2023)
Skoro za 4. Překvapivě svěží, zábavná a dobře natočená hovadina se skvělým Cagem.
Posledný denníček (9)
Star Wars: Rogue One
Takto při vánocích se těším na nový díl ze ságy Star Wars. Podtitul Rogue One slibuje svižnou akci z předávne galaxie. Povede se? Kritiky naznačují, že moc ne, ale já si velmi rád udělám vlastní obrátek.
Ovládací panel