Recenzie (596)
Expendables 4 (2023)
Nejhorší film, co sem kdy viděl v kině…
Mission: Impossible (1996)
Trvalo mi spoustu let, než jsem docenil klidnou a přehlednou režii Brana De Palmy. Jedná se o klasický špionážní thriller, kde v podstatě téměř každý je hajzlík a má své vlastní motivace. Moc fajn film.
Renfield (2023)
Skoro za 4. Překvapivě svěží, zábavná a dobře natočená hovadina se skvělým Cagem.
Kandahar (2023)
Velké zklamání, které se dá vyjádřit jedinou větou. V tom filmu není NIC VIDĚT.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Šum křídel (2022) (epizóda)
Typický důkaz toho, že natahované napětí umí zabít celé dílo.
Horiace Mississippi (1988)
Zlý, nekompromisní thriller s geniální a sebevědomou režií. Hackman Oscarový.
Dvanásť (2007)
Občas zbytečně kreativní Michalkov, mi v tomto snímku oproti skvělému Unaveni sluncem, vadil. Chápu, že chtěl svůj film ozvlášnit oproto nepřekonatelnéku originálu, ale zkrátka anomálie ve vzduchu, zvláštní ozvučení některých scén a surealistické odlesky světla mi prostě u filmu o soudu neseděly.
Oculus (2013)
První třetina vypadá dramaturgicky zajímavě. Čím víc ale minuty ubíhají (a že jich je zbytečně moc), tak vám začne docházet, že se jedná o mělký film, který vám nedá žádné uspokojivé rozuzlení. Konec je obrovské zklamání a o tajemném světě duchů se nedozvíte vůbec nic.
Minamata (2020)
Promarněná příležitost. Silný námět, který zůstal nevyužitý. Uplně chyběla historie a větší kontext této tragédie. Rovněž pohled do prohnilé korporace zůstal z hlediska potenciálu nevyužit. Film se až moc zabývá ožralým Deppem místo toho, aby do hlavní role dal tragédii, která se tam skutečně stala.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizóda)
Podceňovaná historka. Sice je docela o ničem, ale krásně zapadá do celku této série a hlavní herečka je úžasná.