Recenzie (812)
Princezna z cukrárny (2018)
prijemny priemerny film... ale fakt prijemny :)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
zatial super :)
Albion: The Enchanted Stallion (2016)
prve dve tretky super... ale po stretnuti s kralovnou pribeh siel ta tam a reziser to potreboval nejako ukoncit, tak to nejako dopackali do konca... skoda
Sacuriku no tenši (2018) (seriál)
divne a kazdym dielom divnejsie...
Hwayugi (2017) (seriál)
mne sa pacilo... aj ked za toho odflaknuteho draka im mam chut dat o hviezdu menej... klasicke natahovanie deja si treba odmysliet, ale colkovo super prijemny serial :) (vynimocne sa so Zizou nestotoznim :) )
Nappily Ever After (2018)
prijemny film... prijemne prekvapenie, nic som od toho necakala...
Sierra Burgess je marná (2018)
horsie 3*... neuskodi, ale ani neprida...
Všem klukům, které jsem milovala (2018)
mile... fakt mile...
Goonghab (2018)
trocha nerealny koniec, ale inak prijemna oddychovka,ked od toho nic hlbsie necakate :)
Deokingtuheocheu (2012) (seriál)
na zaciatku mi seria liezla hore krkom a pozerala som ju priam na silu... sef Skupiny M posobil ako male rozmaznane decko, ktore dosiahne vsetko, co chce... vztahy severna a juzna korea posobili umelo, nasilu dotvarane... niekde okolo 5.-6. casti sa to vylepsilo az na 5*, vyborne sa to pozeralo... utlm nastal niekde pri 15.-16.ep. (SPOILER:ked doslo k unosu KONIEC SPOILERA)... ale posledne dve casti to zase vylepsili, takze konecne hodnotenie davam priemerne 4*... kiezby aj naozaj sa dokazali sevrena a juzna korea zase otvorit a komunikovat na takej urovni, ako je to v seriali nafilmovane...