Recenzie (812)
Feel the Beat (2020)
mila detska rozpravka, necakajte od toho nic viac a potom je to fajn :)
Král: Věčný panovník (2020) (seriál)
zaciatok super, v strede som sa smiala ako kon na tych blbostiach a koniec nedorieseny, ziadne paradoxy sa neriesia, ved tie sa vyriesia same, nie?! takze zmatene reakcie na celok... nie zle, ale ani dobre :D
Parazit (2019)
zaujimavy film... super herecke vykony, super hudba... fakt pridlhy... a dost veci pritiahnutych za vlasy... takze zmiesane pocity... lepsie 3*
Všechny malé zázraky (2020)
silny film s vela zaujimavymi myslienkami... mne sa pacil, dostala ma jeho atmosfera...
Na tenkém ledě (2020) (seriál)
v niecom dobre, v niecom hrozne... paci sa mi, ako vykresluju problemy s bipolarnou chorobou a aroven strachom z prezradenia v okoli, v sportovych kruhoch atd...
Nevěsta boha vody (2017) (seriál)
myslela som, ze dam aspon 2*... ale po 7.dieli odpadam, dokonca nepomohlo ani to, ze som popri tom vyrabala v kuchyni muesli tycinky... tie vykony hercov su OTRASNE, nic nie je uveritelne, pribeh MOHOL byt dobry, ale fakt nie je... no proste FRASKA... asi najhorsi korejsky serial, aky som kedy skusala pozriet...
Klaus (2019)
veeeelmi prijemne... a par scen ma fakt rozosmialo... napr. vysvetlenie lietajucich sanok... haha
Předvánoční večer (2019)
pekni su, mili su... a ... no, dalo sa to dopozerat :D
Lékaři (2016) (seriál)
mne nevadili tie klise momenty... ale ta scena s operaciou pri vedomi... ked ta pacientka hybala hlavou... achjaj... ale inak super :D
Saikometeurl geunyeoseok (2019) (seriál)
prijemne... a koniec a mi paci, taky realnejsi...