Recenzie (812)
Malá morská víla: Elixír života (2018)
niektore napady su super a potom to prevedenie zabije... bitky su otrasne, ani len deti im neuveria...
No není to romantika? (2019)
zaciatok bol super, som sa nasmiala... a potom to zacala byt taka ta klasicka trapna rom com... skoda toho
Stranger Things (2016) (seriál)
lepsie 4*... takmer 5*... ale nie uplne
Cudzinka (2014) (seriál)
krasna priroda, perfektna hudba, fantasticke herecke vykony, uveritelne pribehy (az na ten time travel, ale to je asi sen kazdeho, takze aj to im uverime :) )... pre mna super serial... 4 serie som na netflixe zhltla za 3 dni...
Naeidneun gangnammiin (2018) (seriál)
dlhe, predlhe a este aj ten pribeh je slaby... len zaciatok bol ok...
V pasti (2018)
mne sa pacilo.., ako par nelogickosti sa urcite najde... ale koniec to vynahradil, pacila sa mi ta myslienka...
Vzpomínky na Alhambru (2018) (seriál)
prvych 12 dielov bolo neskutocnych... potom sa to zacalo natahovat a vliect...
Hakušaku to jósei (2008) (seriál)
na zaciatku som myslela, ze tomu dam 1*... ale sa to vylepsovalo a na konci boli super vtipy... aj som sa z chuti zasmiala... tak sa to vylepsilo na 3*
Hotarubi no mori e (2011)
krasne... poeticke... smutne...
Mary a čarodějná květina (2017)
pre mna super... aspon troska ghibli pocitu...