Recenzie (812)
BLEACH (2018)
mne sa pacilo preveenie, hollows vyzerali paradne, herci sa podobali na mangu aj anime... a az na par klasickych natahovacich scen super :) holt, bleach bolo moje prve anime ever, takze mam k nemu special puto, aj ked som ho asi pri 200.dieli prestala pozerat :D
Samchongsa (2014) (seriál)
roztahane a take... neviem, mimo mna
Us and Them (2018)
niektore momenty super, niektore zvlastne... niektore realne, niektore ani nie... pacila sa mi kamera a aj napad s ciernobielymi castami filmu...
Mezi kapkami deště (2018) (seriál)
suhlas so zizou... extra pomaly, ale extra extra krasny serial... okolo 11.casti to zacne byt trocha moc... nastastie som si dala pauzu par tyzdnov a dopozerala to az teraz a nelutujem... silne, pekne, smutne, ale aj vesele... s cistym svedomim davam 5*
Baeknyeonui shinboo (2014) (seriál)
zaciatok super, som sa bavila, pacilo sa mi to, tesila som sa na dalsie casti... a potom prisla asi 6., 7. epizoda a nuda zacala... ku koncu, asi 12.ep., sa to vylepsilo... ale celkovy dojem bol pokazeny tou strednou castou, slabsie 2*
Secret Superstar (2017)
pre mna silne... kiezby tento film pomohol tyranym zenam sa ozvat a prejavit svoj nazor
Mai onri leobeusong (2017) (seriál)
nedopozerane, nuda
Hwarang: Květinoví rytíři (2016) (seriál)
4plus... neskakala som, putave od zaciatku do konca, super herecke vykony, hudba :)
Bunheads (2012) (seriál)
ako gilmore's girls ale nie uplne... prijemne, ale nie fantasticke a uzasne... ale zlupnute na jeden sup aj tak :)
Čarodějnice školou povinné (2017) (seriál)
mile, prijemne herecke vykony :)