Posledné recenzie (60)
1883 (2021) (seriál)
Aj sa to sem tam chcelo hrat na western, ale nakoniec ani obsah, ani forma nepreliezli kategoriu telenovela v kovbojskom style. Nerealne, bez dynamiky, logiky, videne/natocene dnesnou optikou. Takto svet v 19st. nevyzeral. Pocitovo trochu ako Twilight, ale tam sa na nic nehrali, divak dopredu vedel kto je cielovka :).
Forst (2024) (seriál)
V každom dieli som na pár minút získal pocit, že teraz to už bude dobré, no vždy to zabil ďalší a ďalší nezmysel, zbytočnosť, snaha šokovať namiesto prepracovaného scenára. Prvých 5 dielov to vyzeralo na 1* a potom prišiel záver a bolo vymaľované. Stupídne, prázdne, povrchné a tuctové.
Piargy (2022)
Pozeral som to bez zvuku a kochal sa pracou so svetlom, scenou, perspektivou, celkovou kompoziciou v okulahodiacom cb podani. Dakujem za tento vizualny zazitok.