Recenzie (60)
Rammstein: Angst (2022) (hudobný videoklip)
Obraz doby a spoločenskej situácie. Naivita...
Rammstein: Mein Herz brennt (2012) (hudobný videoklip)
... Rammstein 🙏👍
Opičí král (2023)
Na netflix celkom fajn jednohubka, a čo je naj bez zbytočnej homo agendy. Inak celkom dobre humorne podané, vizuál je veľmi príjemný. A tie rokové hudobné vsuvky sedia 😉 Za mňa 79%
Nedotknuteľní (2011)
Ako úžasná skladba Una Matina od Ludovica Einaudio v úvode je, tak úžasný je aj celý film, a iné referencie k tomu sú Kool & the Gang, Earth, Wind & Fire alebo sama "Motivace"... 100%
Jazero (1999)
57% ani omylom, za mňa vcelku vydarený počin. Herci v pohode, odsýpa to a to kŕmenie domáceho miláčika je paráda 🤣. 75% ako oči
Insomnia (2002)
Nolanov skvost hneď po MASTERPIECE menom DARK KNIGHT, Robin, Al sú úžasní a Hilary je tak krásne úžasná 😉. Thriller ako remeň... A môžem povedať, lepšie ako originál. A to je málokedy. 87% ako oči
Super Mario Bros. (1993)
Taká hlúposť, až je to dobré a pravdaže trocha sentimentu kvôli detstvu. A bez urážky Big Lebowski a jeho hodnotenie je tiež z cesty teda za mňa tak prečo nie Super Mario Bros 73% 😉
Dredd (2012)
Drsný Urban, psycho Mama, slow-mo droga, pentagon na stodvadsiatuôsmu a veľa streliva . Nie je čo dodať 80% Slájov Dredd môže ísť handry fajčiť 🤣
Bojové nasazení (1986)
Clint je Clint, hláškovací skvost 🤣👍 pribeh fajn. Len mi to prišlo také lacnejšie no ale super film aj tak, Clint je klasik tak či onak 85%
The Covenant (2023)
Guy Ritchie a jeho Afgánska jazda... vážnejšia, drsnejšia no o to silnejšia. 90% ako oči