Recenzie (60)
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Prvá časť bola celkom schopná, no toto s prihliadnutím v globále v dnešnej dobe... Je to úbohá, na silu zbúchaná taľafatka pokrokového západu a ideológie smerujúcej nikam. Chadwick Aaron Boseman dal prvému filmu niečo, bez čoho by skončil tam kde druhá. Ďakujem za skvelú recenziu @verbal ... https://www.csfd.cz/film/53660-kingova-pomsta/prehled/ Message from the King bol super obraz úchylného sveta kde sa tvoria takéto braky...
Mayday (2023)
Veľmi, veľmi vydarená jednohubka a za mňa prekvapenie vo veľkom štýle... Ja si neviem pomôcť, ale kde sa Gerard objaví tam to skrátka ide všetko ako má. Príjemná akčná survivalovka kde sa sekajú aj hlavy len tak...
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
A toto bolo načo dobré? A tak sa to fajn začalo... 🤦🏻♂️
Planéty (2019) (seriál)
Úžasné, presné, audiovizuálne dokonalé... asi určite najlepší dokument o veciach tam vonku. Jupiter a situácie ako tam pršia diamanty 😉👍 100%
Forrest Gump (1994)
Dokonalý, úžasný... MASTERPIECE 100% Tu ani nie je čo komentovať.
Posledný ostáva (1996)
Willisovský masterpiece... veľmi ale veľmi nedocenený kúsok. Výber obsadenia na 100% a o talianskej chunte to platí raz tak... Štrozi, Georgo 👌. Hudba super, napr. akcia v Slimovom baredre uprostred ničoho 👍... a kopec kopec ďalších vecí. 95% už len zo sentimentu k filmovému žánru, ktorý takpovediac zakapal.
Rozhnevaný muž (2021)
Vážnejší Guy Ritchie, no stále super. Také Affleckovo Mesto na steroidoch i keď mne osobne viac rezalo Mesto. Money heist - revenge ako oči 👌👌👌 Statham to dal na pána...
Súboj Titanov (2010)
Pôvodný z roku 81 bol a aj ostane neskutočný film, môj obľúbený od mala. Tá to verzia je vynikajúca tiež, trocha iná no super, a neznamená ak je tu ide o remake filmu, že to musí byť na vlas rovnaké a ak nie je to zlé... to je obmedzené a blud. Niekomu vadí čierny Pegas, ale zároveň mu nevadí čierny Idris Elba ako strážca bifrostu a podobné atrakcie, a ako zrušili tú sovu bolo super 🤣
Hnev Titanov (2012)
Výborné akčné fantasy, to čo tu dnes chýba. O niečo slabšie ako Súboj titánov no len o niečo, za mňa 80%. Ako tak sledujem, nič podobné som už dlho nevidel.
Harry a Meghan (2022) (seriál)
... taká blabotinka pre niekoho o ničom 🤷♂️