Posledné recenzie (6)
Hon (2012)
Na tenhle film jsem se moc těšila, ale po dvaceti minutách jsem jen zůstala zírat a ani jsem to nedokoukala. Nevim, asi mám na to jinej názor než většina ostatních, protože s tím nějakou zkušenost mám, ale tohle je fakt moc. Uvěřit takovej blábol děcku, který pak řekne před psychologem, že to pravda není a on jí vlastně donutí říct, že to pravda je a od tý chvíle je to už jen kravina, ze který jsem byla akorát tak hodně rozčarovaná. Tenhle film mně zklamal.
Podvodníci (2000) (relácia)
Tak to je dost silná káva. Viděla jsem leccos, ale takovou jozinu fakt ne... Opravdu nepochopim lidi, kteří se budou těšit na další a další díly, protože panebože proč ? Dělá jim asi dobře cizí utrpení, ztrapnění, ponížení atd... Sh!t
Hačikó: Príbeh psa (2009)
V den, kdy Hačiko zemřel byl v celém Japonsku vyhlášen státní smutek. Naprosto strhující a dobře natočený film.