Recenzie (567)
Double Blind (2023)
EPIC! Trippy AF! .
Expendables 4 (2023)
Čistokrvný prepadák, ktorý nemal vzniknúť.
Niekto klope na dvere (2023)
Šajamalán, ty môj malý indián. Čo to zase bolo.. Skvele natočený film, ktorý vzikol pre nejakú šlahačkovú alternatívnu dimenziu. Niečo ako keby skladbu The Four Horsemen zložila dychovka. Mohlo by to byť fajn ale nedávalo by to zmysel.
On sa bojí (2023)
To ma poser! Úžasný filmový zážitok. Treba vidieť.
Shazam! Hnev bohov (2023)
Infantilná, nevkusná bodka za jednou superhrdinskou érou. Humor vyliezol priamo z hollywoodskej latríny a herecké obsadenie má rovnaký zdroj. Bez drahých vizuánych efektov, ktoré sú dnes už tak neoriginálne že sa pri nich človek ani nepozastaví, by som si túto plytkú frašku pomýlil s akýmkolvek Asylum kúskom. Urážlivé. Odpad.
The Last of Us (2023) (seriál)
Okrem Mandaloriana a pár pekne vymodelovaných kulís mi táto nekonečná nuda ponúkla len radosť z poslednej epizódy. Vďakabohu je koniec.
65 (2023)
Jednoznačný prepadák, ktorý okrem pár zaujímavých dinosaurov neponúka absolútne nič. Skvelý námet spláchnutý do záchoda. Adam Driver sa týmto filmom určite nebude chváliť.
Beštia (2022)
Beštia menom Hollywood útočí na masu nenáročných divákov týmto amatérsky zahraným pokusom o napätie, ktoré môže uspieť jedine u detí do veku 11 rokov. Maximálne naivné. Jedna hviezdička za dobrú kameru.
Mimoni 2: Zloduch prichádza (2022)
Ako môžete týmto kŕmiť vaše deti...
One Way (2022)
V jednoduchosti je niekedy viac krásy ako si myslíme.