Recenzie (370)
Sladký domove! (2020) (seriál)
1 Série: 0 Procent, 2 Série: 0 Procent, Tenhle seriál je z mého pohledu jenom ztráta času ale pokud vám nevadí nesympatické a nezajímavé postavy a že těch postav tady je !!!, opravdu nechutné a strašné cgi na monstrech ale i na všem ostatním, nebo hrozně přepálenou stopáž jednotlivých dílu kdy se vyloženě nic neděje a jako bonus tu máme strašné herecké výkony kde postavy vyloženě přehrávají, tak že pokud vám tohle nevadí tak z chutí do toho ;) za mě se jedná a odpad na který rád s radostí zapomenu !!!
Leo (2023)
70 Procent, celkem fajn animák s kvalitním humorem a postavami, jenom co mě tak neoslovilo bylo to že tu každá postava musí zpívat za každou cenu a pro mě to bylo někdy dost bolestné poslouchat a i sledovat a těch zpívajících pasáží je v tomhle animáku snad každých pět minut a tím pádem kdo si nepotrpí na muzikály bude u tohohle snímku trpět jako zvíře ale za mě ve výsledku je to tak jediná vada na kráse jinak se za mě jedná a fajn jednohubku pro celou rodinu ;)
Noční agent (2023) (seriál)
1 Série: 55 Procent
Deadpool 2 (2018)
75 Procent
Deadpool (2016)
70 Procent
Solomon Kane (2009)
60 procent
MOST! (2019) (seriál)
75 procent, Na naše české poměry celkem fajn seriál s kvalitním humorem který alespon funguje, jenom teda škoda dost klesající kvality jednotlivých epizod a dost zrychleného finále kdy se tak nějak asi všechno uzavře a je asi konec, ale rozhodně bych se nebránil další řady přeci jenom kvalitních českých seriálu je po málu.
Krampus (2015)
35 procent, bohužel dost velké zklamání a taky tomu moc nepomáhá nižší rating, být to o něco víc drsnější krvavější a vtipnější tak by z toho byla i možná kvalitní hororová komedie, takhle se jenom jedná o film na který rádi hodně rychle zapomenete.
Vánoční horor (2015)
70 procent, dost fajn horor na dlouhé zimní večery ;)
Lásky Don Jona (2013)
80 procent