Recenzie (370)
Policajt v Beverly Hills 3 (1994)
60 Procent
Policajt v Beverly Hills 2 (1987)
55 Procent
Policajt v Beverly Hills (1984)
70 Procent
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
65 Procent, Celkem fajn podívaná, s čím jsem ale měl problém bylo to že 5 dílu je prostě málo a tím pádem pak není dostatek prostoru jak pro hlavní ale i vedlejší postavy které jsou mimochodem fajn a herci podávají dobré herecké výkony a nebyl tu vyloženě nikdo kdo by mě sral což beru jako plus, jinak co se týče fungovaní světa a monster tak se toho taky moc nedozvíme a jo hlavní příběh hodně rychle uteče a celkové tempo je místy na můj vkus až moc vražedné ale z mého pohledu by si to zasloužilo bud delší minutáž nebo alespon to natáhnout na 8 dílů takhle se pak ve výsledku jedná a fajn akční blbinu a celkem dlouhýma akčníma scénami a promarněním potenciálem který tenhle seriál rozhodně má, jo a co se týče cgi tak dívat se na to celkem dalo a rozhodně se nejedná o takový paskvil jako bylo třeba u seriálu Sweet Home kde efekty monster bylo z mého pohledu vyloženě k zblití !!! Za mě tak můžu tenhle seriál doporučit hlavně těm kdo hledají nenáročnou zábavu ;)
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
0 Procent, Pro mě postava Uhtreda skončila se vší parádou pátou sérií a pokud si nechcete kazit zážitek tak tenhle filmový paskvil radši vynecháte ;)
Dukla 61 (2018) (TV film)
80 Procent
Kingsman: Tajná služba (2014)
80 Procent
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
70 Procent
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
1 Série: 55 Procent
Tvorca (2023)
35 Procent, Celkem pěkně vypadající sci-fi na které se po vizuální stránce kouká pěkně ale to je tak celé co se o tomhle filmu tak dá pozitivně říct jinak zbytek je z mého pohledu vyloženě katastrofa ale věřím že si tenhle snímek i někdo užije ;)