Recenzie (370)
Thor: Temný svet (2013)
55 procent
Iron Man 3 (2013)
60 procent
Thor (2011)
45 procent
Captain America: Prvý Avenger (2011)
40 procent
Iron Man 2 (2010)
45 procent
Iron Man (2008)
55 procent, i když se jedná o první film kde se nám představil iron man tak pro mě se jedná bohužel o dost průměrný film.
Neuveriteľný Hulk (2008)
40 procent, Tenhle film by si měl zasloužit daleko lepší péči než jakou dostal přeci jenom se jedná o mojí oblíbenou postavu a v tomhle filmu z mého pohledu vyloženě zprasily !!!
BANGER. (2022)
10 procent
Zelený rytier (2021)
40 procent a to dávám čistě jenom za fajn kameru, prostředí a výpravu jinak zbytek filmu je pro mě vyloženě tragický a pokud od snímku čeká někdo akční fantasy řežbu tak musí jít o dům dál protože od tohohle filmu se toho nedočká !!!
Shazam! Hnev bohov (2023)
0 procent, za mě se jedná o zbytečný film na který rad hodně brzo zapomenu !!!