Recenzie (1 275)
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (séria)
pf...
Tieň v oblakoch (2020)
Tvle tady je to tezky...krasne to vypada, ze zacatku cool hudba, roztomiloucka chloe a super "netopyr" gremlin..cool zacatek uveznena ve vezi a netopyr zjistovani, ale pak absolutne nehodici se hudba ke kazdy scene a takovy over the top az smesny veci tam to proste nicej..ten konec byl fajn ale zase takoivy trapny badass momenty ze si serve rukav a de na vec je proste nahovno nesedi mi to tam.. :( 2-3/5
Triggered (2020)
promarnenej potencial.. achjo vole.. 😞😢
Viva the Underdogs (2020)
naprosta pecka...jedna z nejlepsich kapel soucastnosti...WOW...plny emoci,ohne...doporucuji vsem!
Vlk zo Snow Hollow (2020)
1* za debila boyfrienda a typka v chlupatym obleku 🥺
V pasci (2020)
TVari se to jako drsnej reallife survial, ale vole tolik nelogickych picovin tam ty vole ze bych se ztoho zesral a pripominalo to pak uz komedii...skoda prvnich 20-30min bylo skvelych, ale co se ztoho stalo pak za chcanky...to uz se neda vratit.. :(
Vyproštění (2020)
cekani se vyplatilo..poradnej akcni nasup, kterej si bere to nejlepsi..zatim asi film roku2020 - tezko nekdo udela lepsi vybijenou..nadherna kamera a akce...chris je typek a kosi to jako prase..je to na poctivy 4, ale takhle sem se kurva dlouho nebavil takze davam plnej pekac !
Walking Dead - Istá záhuba (2020) (epizóda)
vse splnilo ocekavani a vlastne sem to cekal podobny..ale bylo to hrozne uspechany a vubec neprociteny..cekal sem delsi epizodu...ten hajp a zpozdeni za to muzou..vyjit to hned sem spokojenej..no hura na posledni serii.. :)
Wonder Woman 1984 (2020)
Takovej odstrel si to asi nezaslouzilo, ale vubec to tu neni - je to takova feelgood 80s romantika kde se uprosted nejak objevila ww --> i ten Pedro tady dava slusne, ale nema co vic hrat..je dobrej, ale desne zoufalej..zajimave vyuzita zapletka a bavilo me to, jen skoda, ze je to uplne jiny..prijde mi to jak nejakej starej sitcom jakdyby krok za krokem - jsou tu 3akcni sceny - jedna trapna, druha trapnejsi a ta posledni uz docela ujde.. 😃 kazdopadne je to film o prani a ja si teda preju aby Gal dostala jeste sanci a vznikl ten 3dil a byla to slupka jako ten prvni ---> klidne zmena rezisera, ale neberte nam WW, kdyz uz jste nam vzali vsechny 🥺
Zvrácenost strachu (2020)
docela dobry, ta atmosfera a hudba byla hutna jak svina dokud tam slo o vlka a kdyz nasel prvne v lese mejdan tak sem byl hajplej co bude dal, od ty chvile to ztratilo jak prase a furt tam nekdo nekam lezl, chodilo se sem tam o nicem nezazivny..konec byl zase celkem delo, ale zmateny a utnuty moc brzo a slo by vytriskat vic kdyby to neutnuli tak brzo.