Recenzie (36)
60 minut (2024)
Akční ,rychlá, německá jednohubka. Úplně v pohodě.
Jadro (2003)
Jedna hvězda za to,že to je taková kravina až to člověka baví. Viděl jsem to teď po dlouhé době a musím se smát.
Čmuchalové (2023) (seriál)
Skvělá atmosféra,hudba. Parádní podívaná.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Vlastně úplně zbytečný film. Gal Gadot neumí hrát. Žádný pokus o něco nového. Trapný záporák. Proč to nemůže mít cca 90 minut?
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Skvělé další dobrodružství Indiana Jonese. Krásné rozloučení s touto postavou. Za mě pět hvězd. Miluju trilogii a tohle je právoplatný následovník.
Postarejte se o Mayu (2023)
...co na to říct??.....
Sisu (2022)
Jako pohádka (legenda) o Kosteji Nesmrtelném to je dobré. Ke konci to už i na mě bylo trošku moc,ale když se na to podíváme jako na tu pohádku,tak proč ne. Každopádně hrdina nám jasně ukázal smysl slova Sisu.
Neboj sa, zlatko (2022)
Florence Pugh je bohyně...
Kostený tomahawk (2015)
Naprosto parádní,pomalá, syrová podívaná. Takové filmy mám rád. Zahler je krvelačný úchyl. Bone Tomahawk jsem viděl jako poslední z jeho filmů, takže vím že je. A to je sakra dobře. Chci a potřebuji od něj další film!! Jo a Kurt Russell je borec samozřejmě.
Operácia Arktída (2014)
Tak tohle ne. Musím si zajet do zoo a zeptat se,jestli si můžu stoupnout před ledního medvěda a zahnat ho řevem s dvaceti centimetrů. Ty dvě malé děti bych vyplísnil hned po deseti minutách. Až takovou nelogickou blbost jsem teda nečekal.