Recenzie (1 262)
Hudson Hawk (1991)
Slušná komédia so zábavnými postavičkami. 60%
DOA: Na život a na smrť (2006)
Odreagovačka výborná, ale inak je to dríst ako sa patrí. 50%
Kto z koho (2001)
Sympatický na nič sa nehrajúci film v ktorom tušíte ako to môže skončiť. 75%
Prezumpcia viny (2003)
Pohodový trhiller so zaujímavou zápletkou, ktorá možno nieje nič extra ale určite poteší. 75%
Jeepers Creepers (2001)
Z toho všetkého čo tam bolo mi najviac prirástla k srdcu tá pesnička. 55%
Mulholland Drive (2001)
Zapínal som si tento film s neistotou pretože som nevedel o čo sa jedná a čo od neho môžem očakávať. No a dostavilo sa to najhoršie, psychologický film v posledných 20 min!!! Prebiehalo to tak pekne tak kľudne nič sa nedialo, nebolo to záživné a v niektorých miestach aj nudné ale ja som to chcel vydržať a dožiť sa konca na ktorý som sa tešil. Ten koniec, to je ako z ríše najhorších snov. Prečo ??? prečo to muselo skončiť takto mohol to byť obstojný thriller, ale čo sa stalo všetko sa to posralo sakra. Ja neviem ako to mám chápať som z toho mešuge, to naozaj tam psycho prvky museli byt?! Psycho neznášam! Nulová pointa a film úplne oničom. Za herecké výkony hlavných predstaviteliek a za ich lesbické scény dávam dve*.45%
Bláznivá strela 33 a 1/3: Posledný trapas (1994)
Keby všetky trojky boli tak kvalitné ... 77%
Bláznivá strela 2 1/2: Vôňa strachu (1991)
Obstojné pokračovanie kultovej záležitosti. 80%
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Najlepšia komédia Leslieho Nielsena. 85%
Memphiská kráska (1990)
Nemá to kvalít vojnového veľkofilmu, nieje to vojnový veľkofilm, ale je to poctivo natočený film o posádke B-17. Finito! 80%