Recenzie (190)
Tenet (2020)
Není lepší na to koukat pozpátku? :-O)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
2 hodiny digitálního bordelu a půl hodiny absurdních dialogů.
Everest (2015)
Proč tam ty lidi pořád lezou..
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Nic šílenějšího a zároveň nářezovějšího už asi nikdy neuvidím. Ryzí masakr.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
15 minut.. víc to fakt nejde.
Interstellar (2014)
Five stars? It's impossible. No. It's necessary!
Need for Speed (2014)
Ultradebilní kecy ultraotravných nesympatických herců. Tu jednu hvězdu snad jenom za auta.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Předigitalizované zklamání :-(
Vlk z Wall Street (2013)
Hodně dobrej film o někom, koho si na konci lze jen stěží vážit :-/
Rivali (2013)
Jeden z největších příběhů automobilového sportu přiohnutý do zfilmovatelné podoby je geniální ukázkou toho, že i motoristické drama může mít spád :)