Recenzie (190)
Predátor (1987)
Arnold v nejlepší formě, McTiernan tehdá ještě věděl jak táhnout na bránu a hlavně - bezbolestná :o)
Talentmania (2010) (relácia)
Komentář?? Tady snad ani není třeba.
Copak je to za vojáka... (1987)
Komedie z dob komunismu bez komunistickejch keců. Nostalgická podívaná pro absolventy povinné základní vojenské služby podaná s nadhledem a s rozumem :)
Kráľ Artuš (2004)
Co totálně pohřbilo tento film? Stonehenge vedle moře přestože se ty šutry ve skutečnosti nachází hluboko na pevnině. Jedna hvězda za hudební doprovod, kterej se dá poslouchat i samotnej.
Na samotě u lesa (1976)
Megakultovní film s dokonalým scénářem. "Radime vejš." :D
Skala (1996)
Akční jízda s kupou gagů osvobozující sira Conneryho od senility.
Zelená míľa (1999)
Prvotřídní doják s bezchybným Tomem Hanksem jehož kariéra v devadesátých letech nezakolísala ani na vteřinu.
Nepriateľ pred bránami (2001)
Film stojí a padá na hereckých výkonech. Naštěstí těch hluchých míst není tolik aby to kazilo celkový dojem. Hornerův soundtrack k filmu mi vlezl pod kůži natolik, že jsem si ho u Avataru hnedka vybavil :))
Horúce strely 2 (1993)
Parodije dělající si prdel z ještě větších fláků než předchozí díl. A pořád to má svou úroveň a v mnoha ohledech je lepší než jednička.
Horúce strely (1991)
Znám jenom dvě vynikající parodie. Žhavé výstřely a Žhavé výstřely 2.