Recenzie (190)
Taxi (2004)
Pěkně hnusná vykrádačka :-/
Jadro (2003)
Vcelku dobrej casting vcelku vyvažuje naprosto debilní námět. Celkové provedení docela ujde ale myšlenka je hodně ujetá.
Identita (2003)
Rádoby rafinovaně se tvářící psycho-thrillero-horor, který ale svým rozuzlením podkopává židli sám sobě. Takže za 60%.
Miracle (2004)
Bez plamenných politických keců té doby si mě tohle sportovní drama o jednom jediném dni, kdy měli hokejisté Sovětského svazu špatný den, získalo na celé čáře.
300 (2006)
"This is Sparta!!" omg...
Blade (1998)
Tady byl Wesley ještě cool. Tahle role mu přirostla k tělu. Bohužel další dílu už jsou slabší ale pořád koukatelný.
Gremlins (1984)
Tyhle malý agresivní potvory jsem vžycky žral. Ale ten mončičák je roztomilej :)
Zem - história jednej cesty (2009)
Bití na poplach podané v podmanivých záběrech barvité přírody. Dokument se až moc okatě snaží nemanipulovat s divákem, přestože tomu fakticky tak je. Ke konci se pak dozvíme, že všechno není zatím až tak špatné. Jako ukazatel na nesmyslnost megalomanského jednání bohatých výborné.
Fantomas (1964)
Funes a Marais. Dnes již legendární film o hře na kočku a myš. Fantomase si nikdy nenechám ujit. Taky mě u toho tak napadá, že Fantomas je nejslavnější fanoušek naší hokejové reprezentace :)
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Pokud bych to měl brát z pohledu toho malýho kluka, tak je to perfetní animák. Dneska už bych se na to nepodíval. Nepopírám ale kvalitu zpracování a jednoduchý přímočarý děj, tady platí, že méně je někdy více.