Recenzie (256)
Kúzlo mesačného svitu (2014)
Woody Allen je starý a nudný. A s tím prostě nic neuděláme.
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Špatná kopie originálu.
Divoký Django (2012)
Filmu škodí jen jeho délka a hluchá místa. Jinak by to byl úžasný film. První hodinu a půl jsem sledoval skoro s otevřenou pusou, aby pak v poslední půlhodině přišlo totální zklamání z toho, že Tarantino někdy umí být zase jen Tarantino. Tedy bez nápadu :-(.
Já, spravedlnost (1967)
Filmu úplně neprospîvá jeho úvodní rozvleklost. Po shlédnutí se vám smrskne "jen" na myšlenky: "Byl by to ten správný postup?", "Jak bych se zachoval sám?". Ale ono to vlastně je dobře.
Hospoda (1996) (seriál)
Kdykoliv se člověk potřebuje odreagovat a přijít na jiné myšlenky, je tento seriál to pravé!
Na konci sveta (2013)
Od třetího "dílu" jsem čekal něco více. Totální nuda a opakování téhož :((. Velké zklamání a ztáta času.
2 baby na mizine (2011) (seriál)
Příšerná nuda. Chybí děj a vtip.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Zatím nějak moc velká odlišnost od knihy. V Dallasu už za 30 minut? Brouci? "vy tu nemáte být". Budu ještě pozorovat a uvidíme :). Po třetí epizodě převažuje zklamání. Začíná to být zcela něco jiného než kniha.
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Vtipný děj, skvělé obsazení, prostě to nenudí. Ale co ten vymaštěnec Klus, kudla z pudla? :-(
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Bylo to zde napsáno v komentářích již x-krát, a já se jen připojuji. Remake Epizody IV není to, co bych od Epizody VII čekal :-(.