Recenzie (208)
Prohibition (2011) (seriál)
Prohibice od A do Z. Velmi detailní informace, úžasné dobové záběry. I přes dlouhou stopáž opravdu zajímavé.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Tomuhle zbytečnýmu crapu bych dal jednou hvězdu aspoň za koně, akorát blbý, že koně nesnášim.
Nečakané odhalenie (2012)
Boobs.,
Gamer (2009)
Running Man remastered.
Sametoví vrazi (2005)
Poněkud bez koncepce.
Operace Silver A (2007) (TV film)
Sám nemohu uvěřit tomu, že novému českému filmu dávám pět hvězdiček. Velmi mile překvapilo.
Smrtonosná epidémia (2004)
Tento film jsem si pořídil s vědomím, že se jedná o naprostý shit, ale také mě zajímalo, jak Dolfič "hraje" v posledních pár letech. Hodnocení tomu opravdu odpovídá.
Súkromné pasce (2008) (seriál)
Souhlasím s McClanem.
Totálny úlet (2007)
Ať si kdo chce co chce říká, já jsem se celkem bavil. Ano, stejně jako ve hře je i ve filmovém zpracování velice nekorektní humor, bohužel sice nepadaly kočky z nebe (tak velký rozpočet asi Boll neměl), ale i tak to byla celkem sranda. Boll sice není kdovíjaký režisér, ale potěšila mě přítomnost jeho i tvůrce počítačové hry, resp. dialog mezi oběma "autory". Možná si božský Uwe mohl odpustit sexuální scény Postalovy manželky s různými muži, ovšem jinak dobré.
Jesus Camp (2006)
Děsivé.