Posledné recenzie (217)
Sestry z dymovej sauny (2023)
Umělecká oslava ženské duše a těla, plná světla, tepla, vody a těžkých životních příběhů. Zasáhla mě neobyčejně hluboko. Po skončení titulků všichni v sále ještě dobu tiše seděli. Filmařská dokonalost.
Bod obnovy (2023)
Držkovat, že by něco mohlo bejt lepší se dá vždycky. Je skvělý, že je možný v Čechách natočit nadprůměrně dobrou žánrovku, s napínavou zápletkou a s hereckejma výkonama, který nevzbuzujou nutkání propadnout se trapností až do Austrálie. Takže jupí!
Walking Dead (2010) (seriál)
Kdo by to byl to toho kluka s cedulema z Love Actually řek...První dvě série zařazuju do osobní top10. Od třetí to bere trochu twist k horšímu, ale to se dá čekat. Přesto si to plnej počet zaslouží.