Recenzie (41)
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Výborný film s velice zajímavím námětem, hodně dobrými hereckými výkony, kolikrát sem se i zasmál zvlášt těm dvoum "rádoby" mafiánům. The Bucket list si neškrtá podle tohodle.Luxusní podívaná..................a pak že němci neumí točit filmy?!
Život je krásny (1946)
I díky takovému filmu....JE ŽIVOT KRÁSNÝ, umělecké dílo
Moje bláznivé dievča (2008)
Obrovský překvapení, Elisha byla naprosto úžasná podle mě její nejlepší role......a ten závěr to byla lahůdka, už se těšim na další skouknutí. A sem zvědavej na originál ale za tohle bezkonkurenčních pět.
Fast Food Nation (2006)
Nevim co jsem od toho měl čekat, ale co jsem rozhodně nečekal že tam budou tak brutálně nechutný scény.Neřikam, že je to špatný film ale rozhodně je takovej zvláštní.....aspon pro mě!
Rammstein: Live aus Berlin (1999) (koncert)
Nemám rád Rammsteiny ale ty efekty před tim smekám!
Nabiť a zabiť (2006)
Docela mě ze začátku překvapilo , že mi to moc nebavilo protože jsem od toho hodně čekal. Bylo tam pár hluchých míst ale to se dá omluvit luxusním závěrem a vysvětlením. Konec fakt stál za to!
Diabolská svokra (2005)
Nudná,trapná,nezajímavá, a spoustu dalších záporných věcí +J.Lo....................odpad!
Charlie Bartlett (2007)
Originální, zábavná, pohodová, komedie. Snímek od kterýho jsem vůbec ale vůbec nic nečekal a velmi mile mi překvapil.
Z ničoho len nič (2006)
Parádní,originální,zábavný.Výborné herecké obsazení zároven výborné herecké výkony.Simon Pegg který hraje všude snad jenom blbce, ale vždycky ho zahraje sakra dobře a tady to potvrdil, moc se mi líbil. A film taky 9/10
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Nabourat se do lidské představivosti?......pro Parkera se Stonem žádný problém.Kde ty na to chodí to fakt netušim.A ten rozhovor z Bayem neměl chybu.