Obľúbení režiséri (8)
Viděl jsem:
sKORO NA mizině, Lajna, Hrobári, Pečený sněhulák, Horníci na home office, Co ste hasiči, Dobře vycpaný bobr, Liga mužské moudrosti, Národní házená
Jan Prušinovský
Najlepšie filmy:
Kobry a užovky (2015)
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Chyby (2021)
Ladislav Smoljak
Najlepšie filmy:
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
Záskok (1997) (divadelný záznam)
Dobytí severního pólu (1987) (divadelný záznam)
Zdeněk Troška
Najlepšie filmy:
Bota jménem Melichar (1983)
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Slnko, seno, jahody (1983)
Četl jsem od něj knihu Mystik z Velryby a upřímně si myslím, že jeho film Dimenze bude trhák. Škoda, že nikde nemůžu najít Návrat cínové hole, Vše o životě po životě nebo Pan fotograf.
Tomáš Vorel st.
Najlepšie filmy:
Kouř (1990)
Pražská 5 (1988)
Cesta z města (2000)
Jiří Vejdělek
Najlepšie filmy:
Václav (2007)
Ženy v pokušení (2010)
Muži v nádeji (2011)
Andy Fehu
Najlepšie filmy:
Rodinka Tlučhořovi aneb Byli jsme a budem (2021) (divadelný záznam)
Nenasytná Tiffany (2015)
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)