Recenzie (191)
The Hire: Star (2001)
Překvapená Madona :)
Shoot 'Em Up (2007)
Americké HARD BOILED se nekonalo, ale alespoň to byla pěkná relaxace....
Lepší zajtrajšok (1986)
Lepší přestřelky jsou snad jen již v hard boiled
Přemluv bábu (2010)
Hvězdu za to, že je to pravda, kterou nám nutí poněkud zvláštním způsobem....
Černej Dynamit (2009)
Konečně zase jednou povedená parodie, která je vyhnaná až úplně do extrému a není založená jen na trapných hláškách jako většina parodií
Bol som pri tom (1979)
Velice milý film, myslím, že vím, odkud byl inspirován Gump, kromě knihy...
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (relácia)
Já měl tak rád písničku Mad world, jenže když ji člověk slyší dvacetkrát za jeden díl superstár...
Pevné puto (2009)
Tento film chtěl asi něco sdělit, ale byl nějak přeplácaný. Vedle rádoby efektních scén z modré vrstvy mezi nebem a zemí, což by mně osobně připadalo spíš jako peklo, se tu staví zajímavý příběh, který si co do kýčovitosti může podat ruku s filmem jak přicházejí sny. Sairose Ronan a její hluboké modré oči už to bohužel nezachrání. Mě osobně prostě ten příběh nechytl, možná nejsem dost citlivý, ale bojím se, že nám spíš Jackson přináší vyumělkovaný kýč který bychom od něj asi nečekali... Na druhou stranu konec záporáka byl opravdu světlá chvíle tohoto filmu. Celkový pocit: že bych to musel vidět znovu? Díky ne, ale jednou se na to podívat cenu má, už jen kvůli Sairose...
Serenity (2005)
Firefly jako film no proč ne docela vydařené...
Anglické jahody (2008)
A to jedině za hudbu...