Recenzie (191)
Co je to panna? (2008)
Tak tento filmeček mě na konci úplně dostal :)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Hrozně milá pohádka o jednom ňoumovi a drakovi, kterého si ochočí a který si ochočí jeho.... Letos první povedený animák.
Súboj Titanov (2010)
Hrozna kravina, děj nikde, ještě horší než Avatar.. bohužel ve "3D", CSFD dík, že naštěstí zdarma... Percy a tento snímek si mohou podat ruku...Nejlepší byl černý Pegas...
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Katastrofa Kirke v Las Vegas...
Reboot (1994) (seriál)
Jojo pamatuju když tohle přišlo k nám, dávali to v sobotu ráno, my sme potom jako splašení běhali po sídlišti a řvali Reboot :)
Cass (2008)
Další film o chuligánech...
Svatyně (2008) (seriál)
Za Amandu, ale v SG a jako blondýna jí to slušelo víc :)
Škola rocku (2003)
Perfektní odpočinková komedie... Třída malých dětí a v čele jedno velké...
Adamove jablká (2005)
Určitě nejdivnější film, co jsem v poslední době vidě.l Komedie / Drama / Mysteriózní je opravdu nesourodá trojice a toto spojení dává vzniknout filmu po ktérem se vám to v hlavě opravdu zamýchá.
Žena cestovateľa v čase (2009)
Perfektní nápad a pár dobrých myšlenek, jen je škoda že jsou zakopané v druhořadém romantickem filmu, kde nejsou dovedeny do konce a je plný "chyb", kdyby se tohoto nápadu chopil někdo jiný mohl by to být zajímavý film.