Posledné recenzie (1 284)
Reacher - Season 2 (2023) (séria)
První série se mi moc líbla, na tohle jsem se hrozně těšil a je to strašlivý zklamání. Neskutečnej propad dolů. Scénář je naprosto debilní, postavy otravné, bitky jalové .... jako kdyby to dělali úplně jiný lidi. Takto ne, přátelé.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Určite slabší než předešlé díly, ale na 4 se to nakonec vyhrabe díky paradní akci ve vlaku a Cruisovu charisma, které pořád má. Příběh je ale opravdu neskutečně pitomej :)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Pekelné CGI, protoze je Ford starej akce je mizerná, Phoebe velmi otravná, Indi je vlastně vláčenej dějem jako vometák, skoro to ani není hlavní postava. Konec je neuspokojující. Slabé tři. Nemělo to vzniknout, zasloužený propadák, ikdyž Fordovi bych úspěch samozřejmě přál.