Recenzie (191)
Čarodejov učeň (2010)
Popravdě moc jsem od tohoto filmu nečekal a splnil to do puntíku...
Strážca nebeskej brány (2006)
Na Rusko příjemné překvapení pohodová fantasy pohádka, jen by snad mohla být kradší....
Romeo musí zomrieť (2000)
Jet Li.. co na to říct, na něj se dá koukat i za takovou cenu, že zbytek filmu nestojí zanic...
Jediný (2001)
Hm bohužel sama myšlenka filmu trochu pokulhává, jelikož dříve či později by všichni umřeli i přirozeně a jeden by zůstal vždy poslední...
Tajomstvo nesmrteľných (2002)
Příjemná pohádka na nedělní odpoledne, opravdu stojí za to se na ní podívat, pokud chce člověk chvilku vypnout a odpočívat...
Blikajúce svetlá (2000)
Začínám mít Dánské filmy opravdu rád zajímavé kombiace žánrů, velmi neotřelé a perfektní výsledek...
Odboj: Bielski partizáni (2008)
To byla ale kravina. Dalo se to čekat podle začátku stylem a to se opravdu stalo, opravdu tuctove americke zpracování, hlavní hrdinové byli kýčovití...
Škola hada (1978)
Proč dávám 5? Je to prostě klasika, má to mouchy, ale ve svém vlastním žánru je to super...
Kick-Ass (2010)
Kick Ass byl prostě parádička, normálně bych mu dal jen 4, ale docela mě příjemně překvapil, tak že ještě hvězdu přidám... Rozhodně stojí za to, se na to podívat..
Takéto je Anglicko (2006)
Hodně velká paráda, jen občas jsou tam taková slepá, až trapná místa..