Recenzie (191)
Mary a Max (2009)
Tento film mi přišel k chuti v me pochmurne naladě, navic ma velice dobrý konec :)
Kúzelníci z Waverly (2007) (seriál)
Tohle je ta největší blbost ze všech serialů vyjma telenovel
Neundaeeui yoohok (2004)
Strašně přecitované, jen tam není co citovat :D , ale hold si nemůžu pomoci...
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Nejvíc dobrá a nejvíc zvrhlá komedie, k tomu asi není co dodat...
Ame agaru (1999)
Z tohoto filmu mám velmi dobrý dojem, pozitivně mě naladil a ač to není nějaka filmová bomba v žádném směru, stejně si určitě zaslouží 5. I když je Takashi Koizumi považován za pomocného režiséra Kurosawy, myslím že od něj odkoukal to důležité a zkrátil celkovou délku do únosnější délky.
Chrisa nemá nikto rád (2005) (seriál)
Nejlepší serial, jen jsou tam všichni tak nějak na pěst, producenti tohoto seriálu ví, jak diváka srát :D
Donggam (2000)
Sice nejsem takovej síťa, ale u tohoto sem se ani tolik nenudil, dobrý nápad, 70%, ale kvůli Ha-Neul Kim dávám 4*
Pozemšťan (2007)
nápad velice dobrej, pekná pohádka, horší 4.
Gekitocu! Sacudžin ken (1974)
Největší padouch ja kladný hrdina a krve, že by se za ni nemusel stydět ani Quentin, každopádně ale nějak plytký děj.
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Skoda kdo videl 1 tak tam to probehlo ve vzpomince, vice se tomu ani nikdo venovat nemel...