Recenzie (156)
Ragnarök – Konec světa - Série 3 (2023) (séria)
Musím říct, že závěr seriálu mě naprosto dostal. Pokud by to skončilo tak, jak to celou dobu vypadalo, byl by z toho další tuctový (a ne moc dobrý) klon Stranger Things, nebo něčeho podobného. Takhle to ale dostalo úplně nový level, navíc je zpětně zřejmé, že to bylo plánováno od začátku. Dobrá práce, seveřani!
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
WTF?
Hodinárov učeň (2019)
Nudné, nelogické, bez příběhu, zato se spoustou zbytečných postav. Fakt utrpení.
Předělávači (2018) (relácia)
Samotný paintjob je skvělý počin, ale dokument je kapku zdlouhavý a ukecaný, hlavně v první polovině.
Tiché miesto (2018)
Všechny postavy se chovají jako idioti.
Tomb Raider (2018)
Ten film měl potenciál, bohužel ho promarnil. Hra má skvělou atmosféru, v podstatě jde o variaci na seriál Ztraceni. Takže nechápu, proč se toho film nedrží a místo toho nám servíruje vyčpělý odvar z Poslední křížové výpravy.
Podfukár (2015)
Hrozná nuda.
Pěstírna - Atrapa (2017) (epizóda)
Chvíli to už vypadalo, že se začínáme pomalu vynořovat z malého českého zahnívajícího seriálového rybníčku. Ale nebojte se, díky poslední epizodě jsme zpět v Rákosníčkových výkalech usazených na dně.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Nejdražší SW fanfilm všech dob.
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
Něco tak nudného bych nedokázal natočit, ani kdybych chtěl.